Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων. Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.
Επιπλέον, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις όπως αυτές αναγράφονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας, στην Παράγραφο 9. Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, μαζί με τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το xionoalysides.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αλλαγή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής). Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το xionoalysides.gr.
Συγκεκριμένα:
Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να το φέρετε/στείλετε στο xionoalysides.gr, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.
Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.
Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.
Επιστροφή χρημάτων:
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας Πειραιώς στην πιστωτική σας κάρτα.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή και να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση πριν την αποστολή των προϊόντων σας, καλέστε μας στο 210 97 08 822. Ανάλογα με το στάδιο της εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.